10 Mayıs 2012 Perşembe

Dördüncü Gün...

          Fotoğraf

ÇOCUKLARDIK PARLAK YILDIZLARDIK O ZAMAN...


Gönlümüz kuş gibiydi dostlar
Dünyaya kanat açardık
Tutsak değildik zamana
Başına buyruk yaşardık..../Meral Özbek

          Dördüncü Gün Konu Başlıkları
  • Liderlik Davranış ve Standartlarının İncelenmesi. (ISTE vb.) 
  • Standartların İnternet Ortamında Doküman Paylaşımı Yoluyla Tartışılması. 
  • Dünyada ve Türkiye de Standart Kavramı ve Eğitimde Uygulamaları 
  • Türk Milli Eğitim Sisteminin Temel ve Özel Amaçları, ISTE Standartları ve 21. Yüzyıl Becerileri doğrultusunda Yönetici, Öğretmen ve Öğrenci Profili. 
  • FATİH Projesi Uygulamalarında Olası Riskler ve Önlenmesi (Lider Davranışları/ISTE)

11 yorum:

  1. Bugün Milli Temel Kanununda belirlenmiş olan amaçlarla 21.yy. becerilerine baktık.Teknoloji kullanma konusunda amaçlarımızın neler olabileceği hususunu düşünmeye yöneldik.Profil ne durumdadır görüşlerimizi belirttik. Türk Milli Eğitiminin Amaçları ışığında genel ve özel amaçlar,uzun,orta ve kısa vadeli amaçlar bunlar ışında planlı çalışma okul teknolojik planları,liderlik davranışları (İSTE),dokuman paylaşımı, Fatih projesi uygulamasında riskler hususlarında çalıştık. Gruplar wiki ve bloglarına çalışmalarını gömdüler.Akşam eğlenme vaktiydi.Mustafa Fucular hocam bu konuda liderimizdi.

    YanıtlaSil
  2. Milli Eğitim temel kanunu, 21. yy becerilerini, okul teknoloji planları ile ilgili çalıştık. akşam eğlendik. Herşey güzeldi

    YanıtlaSil
  3. Farkına varmak, farkındalık yaratmak yeni şeyler öğrenmek çok güzel
    emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler....

    YanıtlaSil
  4. 21. yy. ve ISTE standartlarına MEB Temel kanunu üzerinden baktık.Gördüğüm şudur ki, tüm eğitimciler temel kanunun amaçlarını içselleştirdiklerinde sorunları çözeceğimizden eminim.

    YanıtlaSil
  5. Çocuk olmak, bir çocuk sevinciyle hayata tutunmak. Kısacası bir çocuğun gözlerinde sevmek yaşamı, onun gözlerinden bakabilmek dünyaya...

    Bugün yola çıkmaya hazırlanırken son cümleleri yazayım.

    NEDEN OLDUĞUNU BİLMİYORUM

    SİZLERİ SEVİYORUM...

    YanıtlaSil
  6. Dördüncü gün Liderlik Davranış ve Standartlarının İncelenmesini yaparak Milli Eğitimin Temel ve özel amaçları, standartların İnternet Ortamında Doküman Paylaşımı Yoluyla Tartışılması ve FATİH Projesi Uygulamalarında Olası Riskler ve Önlenmesi ve akşamki sosyal etkinlikle dolu dolu bir gün daha sona erdi.

    YanıtlaSil
  7. MEB Temel kanunu üzerinden 21. yy. ve ISTE standartlarına değerlendirdik. Eğitimcilerin temel kanunun amaçlarını içselleştirdiklerinde asıl hedef kitlemize daha etkili ve çözüm odaklı olarak ulaşabileceklerini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Katkılarından dolayı Şinasi DEMİR hocamıza ve Pervin hocamıza çok teşekkür ediyorum Adnan beyin yoldaşı olmaktan gurur duyuyorum

    YanıtlaSil
  9. BEN GÜN HESABI YAPMADAN , BANA BU KURSUN , BU EKİBİN PERVİN HANIMIN VE ÖZELLİKLE ADNAN BEYİN (HEMŞERİM OLUR) BANA VE BİZLERE VERDİKLERİNE BAKARIM.VE EN ÖNEMLİSİ BİLGİ KAZANÇTIR BEN KAZANDIKLARIMA BAKARIM.

    YanıtlaSil
  10. milli eğitim temel kanununu iste standartları ve 21 yy becerileri değerlendirildi. paylaşımdan sonra grubumuza özgü eğlencemiz ile 4.günümüze renk kattık. ve 5 gün taktım vınn ı şu an otobüsten yazıyorum. issuu ile başladık e sınav uygulaması ile devam ettik. ardından sunumlar vardı ama ben erken ayrılmak zorunda kaldığım için grubumu yalnız bıraktım bundan dolayı üzgünüm.kurs boyunca sürekli gelişim ve değişim içinde kalmamız gerektiği tekrar bize hatırlatıldı. yine güzel bir kurs yine hüzünlü ayrılış. katkılarından dolayı Adnan hocama Pervin hocama gülen suratlarını ve desteklerini esirgemeyen yol arkadaşlarıma teşekkürlerimi sunuyorum. iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
  11. 4. gün 21. yüzyıl becerilerini ve iste standartlarını tandık. 21. yüzyılın becerisi okuma-yazma değilmiş başmka şeyleri de okumak gerekiyormuş. biz de işte O nu yani 21. yüzyılda okuyacağımızı öğrendik yani okuma-yazma kursundayız. bazılarımızın okur-yazarlığı iyi ee biraz da havaları oluyor ama bu arada bizim de havamız gittikçe düzeliyor.:)

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews